Referent krizové komunikace

Požadujeme:

  • min. SŠ vzdělání
  • asertivní jednání, zkušenosti v oblasti krizové komunikace
  • praxe v oblasti administrativní činnosti
  • počítačovou gramotnost, znalost aplikací MS Office, uživatelské zkušenosti s informačními systémy
  • psychickou zdatnost, komunikativnost, pečlivost, samostatnost, schopnost týmové práce, precizní znalost českého jazyka
  • orientace na výsledek a kvalitu, myšlení v souvislostech a odolnost proti stresu
  • řidičský průkaz sk. B

Náplň práce:

Přímá komunikace se stěžovateli odtahů vozidel spočívající v odpovědi na dotazy či stížnosti osob.

Administrativní činnost týkající se zpracování evidence v rámci odtahů vozidel, a to zejména:

  • zpracování a odesílání písemných výzev a přípisů
  • práce s evidencí odtažených vozidel
  • komunikace s fyzickými a právnickými osobami
  • zpracování podkladů pro vymáhání pohledávek
  • spolupráci s advokátní kanceláří
  • pravidelná tvorba reportů a statistik

Nabízíme:

  • prostředí stabilní společnosti
  • odpovídající mzdové ohodnocení (dle vzdělání a praxe)
  • zajímavé zaměstnanecké benefity

Nástup:

možný ihned.

 

Nabídky s profesním životopisem a motivačním dopisem zasílejte na adresu: slamova(zavinac)bkom.cz